This website uses cookies. By continuing to use the website you consent to the use and storage of cookies on your device.
Το μότο μας, «ιδιαίτερες λύσεις πρασίνου» έγινε πράξη για ακόμη μια φορά, με τις ανοιξιάτικες βιτρίνες του Χιονίδη…
Η ιδέα για μια πραγματικά ζωντανή «πράσινη» βιτρίνα, που θα μεγαλώνει και θα αναπτύσσεται όσο προχωράει η άνοιξη ήταν μια νέα πρόκληση για μας! Ο λόγος; Κληθήκαμε να δώσουμε λύσεις σε διάφορα πρακτικά ζητήματα για να προσφέρουμε ένα αποτέλεσμα που θα είναι green, καλλιτεχνικό αλλά και πρακτικό…
Η κεντρική ιδέα πίσω από τον σχεδιασμό ήταν η ταύτιση της βιτρίνας με το γενικότερο προφίλ του καταστήματος (urban, μοντέρνο με φουτουριστικές διαθέσεις) και ο συνδυασμός του πρασίνου με αυτό. Δεν έπρεπε να ξεχάσουμε άλλωστε ότι μιλάμε για ένα κατάστημα με ρούχα όπου θα έπρεπε να φαίνονται και αυτά.
Κυρίαρχο στοιχείο είναι το λευκό ξύλο και ο χλοοτάπητας, στοιχεία που συναντάμε στον σύγχρονο αστικό σχεδιασμό, καθώς και τα ποικίλα είδη φυτών (παχύφυτα, εποχιακά, ανθοφόρα) που δίνουν την αίσθηση της Άνοιξης. Τα φυτά επιλέχθηκαν κατόπιν μελέτης, αφού οι απαιτήσεις του χώρου της βιτρίνας είναι πολύ ιδιαίτερες (πολύ φως και ζέστη, ελάχιστος αέρας).
Στις μεγάλες βιτρίνες, επί της Π. Μελά, σχεδιάστηκαν τρία λευκά πάνελ με λευκές ασύμετρες σανίδες τα οποία κατασκευάστηκαν από τη Vitaverde με βασικά υλικά το ξύλο και το πλεξιγκλας. Στο δάπεδο τοποθετήθηκαν κατασκευές-κουτιά από το ίδιο υλικό που σχεδιάστηκαν ειδικά για τις διαστάσεις της κάθε βιτρίνας, ώστε να συμπεριλάβουν τις ποσότητες χώματος και χλοοτάπητα.
Στις μικρότερες βιτρίνες, επί της Γ. Παλαμά, τοποθετήθηκαν οι γλάστρες Sky Planters, που ξεχωρίζουν για το design τους από τον Patrick Morris της Boskke, μια και κρέμονται από την οροφή ανάποδα (αλλά ποτίζονται κανονικά). Αυτή η πρωτότυπη λύση δίνει μια ξεχωριστή αίσθηση στο χώρο τραβόντας το βλέμμα του περαστικού, όντας κάτι μη αναμενόμενο.
Η διακόσμηση πρασίνου βέβαια συνεχίζεται και στον εσωτερικό χώρο του καταστήματος και στον κάτω όροφο. Το πράσινο στο εσωτερικό δένει άψογα με τη διακόσμηση της βιτρίνας μεταφέροντας έτσι το spring mood που θέλαμε να δώσουμε…